婚宴司儀稿

婚宴中司儀的角色十分重要,因為,整埸婚禮的氣氛都是靠婚禮司儀所推動的。以下是一些司儀稿讓你參考:

男:Hello, 大家, 我係今晚既司儀, 我叫 (男司儀姓名),
女:我叫 (女司儀姓名)
男:好多謝各位係百忙之中抽空蒞臨 (新娘姓名) 同 (新郎姓名) 既婚禮.
女:係呢 ? 你知唔知兩位新人拍咗幾耐拖呢 ?
男:唔經唔覺,佢地已經拍左拖好幾年嫁啦.
女:嘩! 終於都等到今日既大日子啦. 咁你又知唔知佢地係點樣相識既呢 ?
男:唔 ... 我都係知D 唔知D 喎……
女:不如我地依家一齊睇下佢地由細到大,相識到結婚既片段先, 陣間再話你知啦.
男/女:一齊去片 ...
(播片)
女:真係好幸福呀 ! 我地就以熱烈既掌聲歡迎一對新人進場啦 !
(拍手)
(進場) (放花炮)
(新人上台)
男:(請一對新人在台上就坐。)
* 新人到台前坐下
女:請張律師到台上主持婚禮.
男:請雙方的主婚人到台前証婚。
*這時可能由張律師主持,司儀在旁留意情況,按情況說話。當儀式完畢,叫會眾鼓掌。要求新郎親吻新娘。
女:有請一對新人進行一個簡單而隆重既切餅儀式 !
(切餅)

沒有留言:

所有轉載的圖片均列明來源,若您並不希望我們轉載您的圖片,請留言我會盡快跟進處理,謝謝您寶貴的意建!